A futároknál bankkártyával is tudnak fizetni.
A megrendelt termékek utánvétes házhozszállítása a megrendelést követő 1-6 munkanapon belül történik. E-mail-ben értesítjük, ha átadtuk a csomagját a futárszolgálatnak.
Házhozszállítás:
Küldeménye házhozszállítás esetén a csomagfeladást követő első munkanapra érkezik ki Önhöz a GLS Futárszolgálat segítségével. A GLS Futárszolgálat e-mail-ben értesíti, hogy melyik három órás intervallumban várható a csomag érkezése, ennek módosítására van lehetőség a GLS telefonos ügyfélszolgálatán, amelynek elérhetőségeit a csomagszámmal együtt e-mail-ben küldjük Önnek. Az utánvét értékét a futárnak bankkártyával vagy készpénzben lehet kifizetni.
A házhozszállítás díja bruttó 50 000 Ft rendelési érték felett DÍJMENTES, ez alatt 1990 Ft.
Az áru átvétele:
Kérjük, az áru átvétele után még a futár jelenlétében nyissa ki a csomagot. Amennyiben sérült termék van a csomagban, kérjen kárfelvételi jegyzőkönyvet a futártól. A csomag fizikai sérülésével kapcsolatos reklamáció kárfelvételi jegyzőkönyv hiányában nem érvényesíthető, hiába dokumentálja azt később fénykép- illetve videófelvételekkel. A kárjegyzőkönyv annak bizonyítására szolgál, hogy a termékeken lévő sérülés a szállítás során keletkezett és nem később. Amennyiben nem rendelkezik kárjegyzőkönyvvel, a GLS Futárszolgálat nem vállalja az okozott kár megtérítését. Mind a terméket, mind a csomagolást őrizze meg, mert azokra a későbbi kárszemle során szükség lehet.
Részteljesítés:
Legnagyobb igyekezetünk ellenére előfordulhat, hogy bizonyos terméket nem tudunk szállítani, mivel az már nem elérhető. Amennyiben egy ilyen termékre is érkezik megrendelés, a csomagot e termék nélkül küldjük ki